eShopyGO Express respectă legislația aplicabilă în materie de protecție a consumatorilor și se străduiește să își îndeplinească obligația de a oferi un sistem eficient de tratare a reclamațiilor.
În caz de probleme, cumpărătorul poate contacta vânzătorul la următorul număr de telefon: +40312297011 sau poate depune o plângere prin e-mail la [email protected]. Procedura de reclamație este confidențială.
Vânzătorul se străduiește, în măsura posibilităților sale, să rezolve orice litigiu pe cale amiabilă.
MS UP d.o.o. nu recunoaște, în conformitate cu normele legale, niciun executor de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca fiind competent pentru soluționarea litigiilor de consum care ar putea fi declanșate de către consumator în conformitate cu legislația aplicabilă privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum.
Consumatorii au posibilitatea de a soluționa litigiile legate de comenzile lor în primul rând online fără a implica instanțele de judecată.
Platforma online de soluționare a litigiilor în materie de consum este disponibilă la http://ec.europa.eu/consumers/odr/ sau https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Regulamentul menționat derivă din Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii, Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2016/2004 și a Directivei 2009/22/CE.