Termeni și condiții generale ale magazinului online „eShopyGO Express”
1. INTRODUCERE
Termenii și condițiile generale ale magazinului online „eShopyGO Express” (denumite în continuare: Termeni și condiții) au fost concepute în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor („ZVPot”), Legea privind protecția datelor cu caracter personal („ZVOP-1”) Legea privind comunicațiile electronice („ZEKom-1”) și Legea privind piața de comerț electronic („ZEPT”), pe baza recomandărilor Camerei de Comerț și Industrie din Slovenia și a codurilor internaționale de conduită pentru comerțul online și electronic.
Termenii și condițiile generale reglementează funcționarea magazinului online [www.eshopygoexpress.ro] (denumit în continuare: „magazinul online”), care este operat de [MS UP d.o.o., Pod Pogovco 3, 4294 Križe, tel: +40373785206, [email protected], Număr de înregistrare: 8866627000, ID în scopuri de TVA: SI93087152 ] (denumit în continuare: „comerciant”), drepturile și obligațiile furnizorului și ale vizitatorilor magazinului online (denumiți în continuare: „utilizatori”) și ale utilizatorilor care fac o achiziție prin intermediul magazinului online (denumiți în continuare: „cumpărători”). Diferența dintre un utilizator și un cumpărător constă în faptul că acesta din urmă încheie un contract de achiziție cu comerciantul, în timp ce utilizatorul nu o face. Un cumpărător este, de asemenea, un utilizator, dar un utilizator nu este neapărat un cumpărător.
Termenii și condițiile generale stabilesc funcționarea magazinului online, definesc drepturile și obligațiile Utilizatorului și ale magazinului online și guvernează relația de afaceri dintre magazinul online și Cumpărător.
Cumpărătorul este obligat să respecte Termenii și condițiile generale care sunt valabile la momentul achiziției (plasarea unei comenzi online). Ori de câte ori se plasează o comandă, cumpărătorului i se reamintesc termenii și condițiile generale și confirmă înțelegerea acestora prin plasarea unei comenzi. De asemenea, este posibil să faceți o achiziție în magazinul online fără să vă înregistrați în prealabil.
Bunurile vândute de magazinul online sunt produse și articole individuale. În continuare, toate produsele menționate mai sus sunt denumite mărfuri.
2. ACCESIBILITATEA INFORMAȚIILOR
Comerciantul se angajează să pună la dispoziția utilizatorului și a cumpărătorului în orice moment:
– informații privind identitatea comerciantului (numele și sediul social al comerciantului și al administratorului magazinului online, codul de identificare în scopul TVA și numărul de înregistrare al comerciantului și al administratorului magazinului online);
– date de contact care să permită utilizatorului și cumpărătorului să comunice rapid și eficient cu comerciantul (adresa de e-mail și numărul de telefon al comerciantului);
– informații privind caracteristicile esențiale ale produselor din magazinul online, inclusiv activitățile post-vânzare și garanțiile;
– informații privind disponibilitatea produselor magazinului online, care ar trebui să fie accesibile într-un interval de timp rezonabil;
– informații privind disponibilitatea și data de livrare a bunurilor, care sunt transmise utilizatorului sau cumpărătorului, de fiecare dată, prin e-mail;
– informații privind termenii și condițiile de livrare a bunurilor din magazinul online, cel puțin în ceea ce privește metodele, locurile și orele posibile de livrare a bunurilor;
– informații cu privire la toate prețurile bunurilor, stabilite în mod clar și fără echivoc, prin prezentarea structurii prețurilor, în care prețul bunurilor este format din prețul net al bunurilor, orice taxe, costuri de livrare și alte costuri;
– informații privind posibilele metode de plată;
– informații privind perioada de valabilitate a ofertei din magazinul online;
– informații cu privire la termenele în care mai este posibilă retragerea din contract și la condițiile de retragere, precum și la orice costuri suportate de comerciant și/sau de cumpărător ca urmare a acestei retrageri;
– informații cu privire la posibilitatea de a returna bunurile către magazinul online și la costurile unei astfel de returnări sau anulări pentru comerciant și/sau cumpărător;
– informații privind procedura de reclamație a clienților și datele de contact ale persoanei de contact pentru clienții comerciantului.
3. DETALII PRIVIND ÎNREGISTRAREA
Numele societății: MS UP d.o.o.
Sediul: Pod Pogovco 3, 4294 Križe
Numărul de înregistrare: 8866627000
ID în scopuri de TVA: SI93087152
Plătitor de taxe: DA
Înscrierea în registru: 6. 5. 2021
Clasificarea standard a activităților: G47.910 – Vânzarea cu amănuntul prin poștă sau prin internet
4. DIFERENȚIEREA ÎNTRE CONSUMATORI ȘI ORGANIZAȚIILE CU SCOP LUCRATIV
Utilizatorii și cumpărătorii magazinului online pot fi persoane fizice sau juridice. Obligațiile magazinului online și ale persoanelor fizice sunt guvernate de acești Termeni și condiții. Magazinul online și persoana fizică sau juridică care desfășoară o activitate lucrativă convin și își asumă obligațiile reciproce printr-un contract, care precizează condițiile generale și specifice ale cooperării lor. În cazul în care comanda este făcută de o persoană fizică sau juridică angajată într-o activitate cu scop lucrativ, indiferent de forma sa juridică sau de proprietate, aceasta este supusă dispozițiilor Legii privind protecția consumatorilor numai în cazurile în care acest lucru este specificat în mod expres în legea însăși.
Persoanele fizice pot face achiziții în magazinul online fără a se înregistra. Prin apăsarea butonului „Add to basket” (Adaugă în coș), utilizatorul și cumpărătorul, care este o persoană fizică, certifică și garantează că are peste 18 ani și că nu este lipsit de capacitate juridică.
În cazul entităților cu scop lucrativ, achizițiile pot fi efectuate într-un magazin online atunci când comerciantul și cumpărătorul convin asupra achiziției printr-un contract care stabilește termenii și condițiile generale și specifice ale tranzacției, în principal, dar nu exclusiv, în ceea ce privește:
- metoda de plată
- numerar la livrare (se aplică restricțiile legale privind plățile în numerar),
- transfer bancar în contul vânzătorului, conform ofertei sau facturii proforma,
- plata amânată pentru persoanele juridice cu o evaluare satisfăcătoare a creditului;
- plata amânată pentru persoanele juridice cu o evaluare satisfăcătoare a creditului;
- condițiile de retragere din contract
- condițiile de returnare a produselor.
5. DISPONIBILITATEA BUNURILOR
Cumpărăturile în magazinul online se efectuează în limba română 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Utilizatorul selectează și comandă produse din lista de produse din magazinul online. Din cauza naturii activităților comerciale online, oferta și disponibilitatea bunurilor din magazinul online se modifică și se actualizează frecvent și rapid, și pot apărea erori. Pentru mărfurile oferite în magazinul online, este indicat stocul. În ciuda actualizării periodice a nivelurilor de stoc, comerciantul nu exclude posibilitatea ca nivelul de stoc indicat să nu fie același cu cel real în perioadele dintre actualizările nivelului de stoc. Pentru a actualiza cât mai repede posibil nivelul stocurilor, comerciantul solicită să fie informat de către utilizator prin e-mail sau prin apelarea numărului de telefon publicat pe site.
6. PREȚUL BUNURILOR
Prețurile din magazinul online sunt prezentate ca prețuri online. Prețul online este prețul aplicabil unei achiziții online în cadrul opțiunilor de plată oferite. Toate prețurile din magazinul online sunt exprimate în euro (EUR) și includ taxa pe valoarea adăugată, cu excepția bunurilor pentru care se menționează în mod explicit altfel. Structura prețurilor online, în care se explică ce elemente alcătuiesc prețul online, este, de asemenea, pusă la dispoziția utilizatorului și a cumpărătorului înainte de achiziție. Prețul online este format din prețul net al bunurilor, taxele, taxele de livrare și orice alte costuri. Taxele de livrare și orice alte costuri sunt indicate la calcularea valorii comenzii înainte de confirmarea electronică a comenzii și, ulterior, și pe factură. Prețurile online sunt valabile în momentul plasării comenzii și nu au o valabilitate prestabilită, fiind, prin urmare, valabile până la modificare. În magazinul online sunt marcate prețurile speciale. Prețurile online se bazează, de asemenea, pe prețurile promoționale și de vânzare. Un preț promoțional este un preț online obișnuit care a fost redus, la care sunt vândute bunurile recomandate pentru o perioadă de timp determinată sau nedeterminată. Un preț promoțional este, de asemenea, așa-numitul „preț jackpot”, care permite cumpărătorului de bunuri de pe site-ul web să achiziționeze un alt articol selectat la „prețul jackpot” promoțional de 9,99 EUR în primele două ore de la achiziționarea cu succes a altor bunuri la prețul întreg afișat online. Gama de produse disponibile la „prețul jackpot” se poate modifica, iar modificările sunt de competența magazinului online „eShopyGO Express”. Nu este posibilă anularea unei comenzi de bunuri originale astfel încât cumpărătorul să achiziționeze doar bunurile la prețul jackpot, o condiție prealabilă pentru achiziționarea bunurilor la prețul jackpot este achiziționarea inițială a bunurilor la prețul online întreg. Această achiziție (inițială) oferă utilizatorului/cumpărătorului opțiunea și avantajul suplimentar de a adăuga bunuri suplimentare în coșul de cumpărături, în plus față de comanda/achiziția inițială, la „prețul promoțional jackpot”. Prețurile online al mărfurilor din magazinul online pot fi modificate.. În ciuda eforturilor noastre de a oferi informații actualizate și exacte, este posibil ca un preț online să fie incorect. Pentru a corecta astfel de erori cât mai repede posibil, comerciantul solicită să fie informat de către utilizator sau cumpărător prin e-mail sau prin apelarea numărului de telefon publicat pe site. În cazul în care prețul online se modifică în timpul procesării comenzii (din momentul plasării comenzii și până la confirmarea acesteia), comerciantul a) va notifica cumpărătorul și îl va informa cu privire la noile prețuri online, caz în care cumpărătorul va avea opțiunea de a modifica comanda sau de a o anula în totalitate sau parțial sau de a confirma comanda la noile prețuri și b) va permite cumpărătorului să se retragă din achiziție și, în același timp, îi va oferi o soluție care să fie reciproc avantajoasă și satisfăcătoare pentru ambele părți.
7. METODE DE PLATĂ
Comerciantul permite următoarele metode de plată pentru bunurile din magazinul online:
- Card de debit sau de credit MasterCard și Visa/Visa Electron,
- transfer bancar în contul vânzătorului, conform ofertei sau facturii proforma,
- numerar la livrare.
În cazul în care plătiți cu cardul de debit sau de credit, se aplică următoarele condiții suplimentare:
- plătitorul trebuie să fie aceeași persoană cu titularul cardului de debit sau de credit,
- după confirmarea primirii comenzii, conținutul comenzii sau valoarea finală a comenzii nu pot fi modificate, cu excepția cazului în care, în mod excepțional, se ajunge la un acord cu comerciantul
În cazul livrării cu plata în numerar la livrare, cumpărătorul suportă costurile în cuantumul care i-a fost prezentat de comerciant înainte de plasarea comenzii.
Comerciantul emite o factură către client pe un suport durabil în momentul achiziției.
8. GARANȚIE
Bunurile sunt acoperite de o garanție dacă acest lucru este menționat pe cardul de garanție sau pe factură, care precizează și durata garanției. Garanția este valabilă sub rezerva respectării instrucțiunilor de pe cardul de garanție și a prezentării unei facturi. Informații privind garanția sunt, de asemenea, oferite pe pagina de prezentare a produsului. În cazul în care nu există informații privind garanția, produsul nu are garanție sau informațiile nu sunt cunoscute la momentul respectiv. În acest din urmă caz, cumpărătorul sau utilizatorul poate contacta comerciantul, care va furniza informații actualizate cu privire la existența și condițiile de garanție.
9. COLECTAREA ARTICOLELOR RETURNATE DUPĂ PROCESARE
Cumpărătorul este obligat să ridice bunul predat comerciantului pentru garanție sau pentru alte procesări după ce acestea au fost finalizate. Bunurile vor fi returnate cumpărătorului la adresa de livrare. Comerciantul trimite cumpărătorului o notificare de returnare a bunurilor după procesare și îl invită pe cumpărător să ridice bunurile. Cumpărătorul este obligat să ridice bunurile în termen de 14 zile de la data notificării.
În cazul în care cumpărătorul nu ia în primire bunurile în termenul stabilit, acestea vor fi predate comerciantului pentru a fi păstrate în siguranță. Comerciantul păstrează articolul în depozitul propriu timp de 6 luni de la data notificării. Comerciantul are dreptul la rambursarea tuturor costurilor de depozitare pentru perioada respectivă și la rambursarea tuturor costurilor necesare pentru conservarea bunurilor.
După 6 luni de la data notificării, comerciantul poate vinde bunurile prin intermediul magazinului său online și poate transfera prețul de achiziție către cumpărător, mai puțin costurile de vânzare și alte costuri ale vânzătorului. În cazul în care valoarea bunurilor este nesemnificativă, adică atunci când prețul online nu depășește 22 de euro cu TVA inclus, comerciantul poate să le doneze în scopuri caritabile, caz în care cumpărătorului nu i se cuvine nicio rambursare. Cu 15 zile înainte de expirarea perioadei de depozitare de 6 luni, comerciantul notifică cumpărătorul cu privire la intenția de vânzare sau de donație a bunurilor și, după vânzare, cu privire la prețul obținut și la valoarea costurilor, precum și cu privire la transferul soldului prețului de achiziție în contul bancar al cumpărătorului.
10. LIMITAREA RĂSPUNDERII
Comerciantul nu este răspunzător pentru consecințele utilizării bunurilor achiziționate din magazinul online, care sunt cauzate de o utilizare care nu este în conformitate cu instrucțiunile de utilizare a acestor bunuri. Comerciantul nu este răspunzător pentru nicio perturbare în cursul vânzării cauzată de comportamentul cumpărătorului sau al furnizorilor de servicii de transport sau de infrastructura utilizată de magazinul online. Comerciantul acționează în conformitate cu legislația în vigoare și se concentrează în permanență asupra nevoilor cumpărătorilor. Aceștia caută soluții amiabile la orice litigiu. Orice reclamație poate fi adresată persoanelor de contact publicate. Comerciantul se străduiește în permanență să furnizeze materiale ilustrative, descrieri și instrucțiuni adecvate pentru produse. Fotografiile produselor din magazinul online sunt fotografii ale acelorași produse care sunt vândute efectiv cumpărătorului. Comerciantul se aprovizionează cu mărfuri de la diferiți furnizori, astfel încât pot exista ușoare variații în ceea ce privește ambalajul sau aspectul produsului. Aceste variații nu afectează în niciun fel calitatea sau funcționalitatea produsului. Cumpărătorii pot alerta în orice moment comerciantul cu privire la orice eroare. Înainte de utilizare, cumpărătorul trebuie să citească și să respecte instrucțiunile furnizate împreună cu bunurile. Toate bunurile trebuie să fie testate în condiții de siguranță înainte de utilizare. În cazul în care cumpărătorul nu este sigur cum să testeze produsul, acesta este sfătuit să nu utilizeze produsul, să informeze comerciantul cu privire la problemă sau să returneze produsul. Comerciantul și/sau persoana pentru care comerciantul este răspunzător pentru orice daune cauzate de oricare dintre acestea, fie în mod intenționat, fie din neglijență, precum și pentru orice pretenții de garanție care decurg din defecte materiale, erori de drept sau de garanție (dacă este cazul), dar nu este răspunzător pentru orice daune directe sau indirecte care decurg din utilizarea produselor în afara obligațiilor de mai sus, indiferent dacă produsul a fost sau nu utilizat în mod corespunzător sau necorespunzător de către cumpărător sau de către o terță parte. Această excludere se aplică în măsura maximă permisă de lege. În cazul unei cereri de despăgubiri îndreptată împotriva comerciantului, acesta își limitează răspunderea pentru daune la de trei ori valoarea de vânzare a bunurilor, cu excepția cazului în care o astfel de limită ar fi vădit disproporționată față de prejudiciul cauzat.
11. MODULE COOKIE
Un modul cookie este un text scurt pe care un site web îl trimite browserului dumneavoastră atunci când vizitați site-ul web pe care funcționează magazinul online. Cu ajutorul modulelor cookie, site-ul web recunoaște și reține informații despre vizitarea site-ului web și permite vizitatorului site-ului web să aibă o experiență online mai prietenoasă și mai simplă. Modulele cookie-urile sunt utilizate de comerciant pentru a personaliza conținutul site-ului, pentru a reține preferințele vizitatorului și pentru a înregistra vizita pe site sau în magazinul online. Navigarea în magazinul online cu ajutorul modulelor cookie este mai plăcută, mai rapidă și mai eficientă. Fiecare vizitator primește un modul cookie la începutul vizitei sale pe site sau în magazin pentru a identifica și urmări coșul de cumpărături. De asemenea, magazinul online poate plasa și alte module cookie pe computerul vizitatorului pentru a-l informa cu privire la operațiunile, promoțiile și evenimentele sale.
12. PROTECȚIA ȘI SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Comerciantul se angajează să prelucreze datele colectate de la utilizatori și cumpărători exclusiv în scopul magazinului online și să nu le transmită unor terțe părți, cu excepția cazurilor în care există motive legale pentru o astfel de acțiune, de exemplu în cazul unei suspiciuni de fraudă online. Fiecare cumpărător și utilizator al site-ului web își dă consimțământul explicit pentru stocarea și prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul îndeplinirii comenzilor și al comunicării legate de acestea.
Dacă utilizatorul și-a dat consimțământul explicit pentru prelucrarea datelor în scopuri de marketing direct și de cercetare a obiceiurilor de cumpărare, aceste date pot fi, de asemenea, utilizate în aceste scopuri.
Comerciantul stochează adresele IP ale tuturor vizitatorilor magazinului online pentru o perioadă fixă de doi ani și, în cazul utilizatorilor înregistrați, toate datele obligatorii și opționale introduse de aceștia în momentul înregistrării. În plus, comerciantul stochează:
- adresele de livrare a bunurilor,
- adresa de e-mail a cumpărătorilor,
- țara de reședință a utilizatorului înregistrat,
- ora și data înregistrării; și
- o arhivă a comunicațiilor dintre comerciant și utilizatorul înregistrat.
Noi furnizăm serviciului de livrare doar informațiile necesare pentru livrare, și anume:
- numele și prenumele cumpărătorului,
- adresa de livrare a cumpărătorului; și
- un număr de telefon de contact,
Protecția datelor cu caracter personal este, de asemenea, o responsabilitate a utilizatorului sau a cumpărătorului. Comerciantul poate utiliza datele într-o formă anonimă și agregată în scopul analizei statistice și a optimizării magazinului online. Comerciantul dispune de un sistem de protecție a informațiilor, care include măsuri tehnice, procedurale și organizatorice.
Comerciantul nu acceptă comenzi online de la o persoană despre care știe sau suspectează că este un copil fără permisiunea expresă a părinților sau a tutorilor copilului. Comerciantul nu oferă acces gratuit în magazinul online la bunuri care sunt dăunătoare pentru copii. Comerciantul nu va accepta date cu caracter personal privind copiii fără permisiunea expresă a părinților sau a tutorilor și nici nu va dezvălui datele primite de la copii unor terțe părți, altele decât părinții sau tutorii. Orice comunicare adresată copiilor trebuie să fie adaptată vârstei acestora și nu trebuie să exploateze încrederea, lipsa de experiență sau sentimentul de loialitate al copiilor.
Toate celelalte informații privind protecția datelor cu caracter personal pot fi găsite în documentul publicat pe site-ul „eShopyGO Express” la rubrica Politica de confidențialitate.
13. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE
Contractul de achiziție dintre comerciant și cumpărător se încheie în magazinul online în momentul în care comerciantul trimite cumpărătorului un e-mail cu privire la starea comenzii cu subiectul: confirmarea primirii comenzii. Din acest moment, toate prețurile și celelalte condiții sunt fixe și valabile atât pentru comerciant, cât și pentru client. Acest e-mail nu este o confirmare că bunurile sunt în stoc sau că a început expedierea bunurilor, ci doar o notificare către cumpărător că comerciantul a primit comanda și că a început procesul de verificare a posibilităților de livrare a bunurilor. Cumpărătorul este persoana ale cărei date sunt furnizate în momentul în care se plasează comanda. Nu este posibilă modificarea ulterioară a datelor cumpărătorului. Contractul de achiziție (adică primul e-mail privind stadiul comenzii) este stocat electronic pe serverul comerciantului și este accesibil cumpărătorului care este un utilizator înregistrat în orice moment în profilul său de utilizator (CONTUL MEU).
După ce verifică disponibilitatea, comerciantul trimite cumpărătorului o confirmare a comenzii prin e-mail cu detalii despre livrare și termenele acesteia. Comerciantul pregătește și expediază produsele comandate în termenul convenit și îl informează pe cumpărător prin e-mail. De asemenea, în e-mail, comerciantul informează clientul cu privire la politica de returnare și la persoanele de contact în cazul unei reclamații sau al unei întârzieri în livrare.
După livrarea articolelor comandate, comerciantul trimite factura la adresa de e-mail a cumpărătorului în format pdf sau atașează o factură tipărită la articolele livrate. În cazul ridicării personale de la punctul de colectare, cumpărătorul va primi o factură tipărită pentru articolele achiziționate în momentul ridicării. Factura cuprinde prețul și toate costurile legate de achiziție, precum și o notificare privind dreptul de retragere.
Este responsabilitatea cumpărătorului să verifice acuratețea informațiilor înainte de a plasa o comandă. Nu luăm în considerare nicio reclamație ulterioară cu privire la corectitudinea facturilor emise.
În cazul în care prețul de achiziție pentru comanda plasată de către cumpărător nu este virat în contul bancar al comerciantului în termen de 7 zile lucrătoare (transfer bancar), comanda se consideră anulată de către vânzător și contractul de achiziție prin intermediul magazinului online este reziliat.
14. PROCESUL DE ACHIZIȚIE
Utilizatorul selectează produsele și le adaugă în coș. Odată selectat, aceștia pot verifica coșul de cumpărături înainte de a plasa comanda și pot modifica cantitățile de produse din coș sau pot elimina articole individuale din coș. Utilizatorul alege metoda de plată, adresa de livrare și poate plasa comanda. În timpul procesului de cumpărare, utilizatorul are opțiunea de a furniza magazinului online„eShopyGO Express” și alte informații de contact în afară de adresa de e-mail, dacă dorește să fie informat cu privire la reducerile, promoțiile, sondajele și evenimentele viitoare organizate de magazinul online„eShopyGO Express” prin intermediul mesajelor text și/sau al contului de viber al utilizatorului. În conformitate cu documentul privind protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal, magazinul online „eShopyGO Express” asigură cea mai mare grijă în gestionarea și stocarea datelor personale ale utilizatorilor. Pentru mai multe informații privind scopul colectării datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați documentul privind protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal al magazinului online „eShopyGO Express”.
După plasarea unei comenzi, utilizatorul primește o notificare prin e-mail conform căreia că comanda a fost primită de către sistemul informatic al comerciantului. Statutul unei astfel de comenzi este „comandă primită” sau „pre-comandă” și nu obligă comerciantul să furnizeze produsele comandate până când comerciantul nu a confirmat comanda respectivă.
Utilizatorul poate anula comanda în termen de două ore de la confirmarea primirii comenzii de comerciant. În cazul în care utilizatorul nu anulează comanda, aceasta va fi procesată. Comerciantul va examina comanda, va verifica dacă produsele comandate pot fi livrate și va confirma sau va respinge comanda cu un motiv. Comerciantul poate apela numărul de telefon de contact al cumpărătorului sau poate contacta cumpărătorul prin e-mail pentru a verifica informațiile sau pentru a se asigura de exactitatea livrării. Bunurile pe care comerciantul nu le are în stoc depind în întregime de livrarea de către furnizori și de timpul în care fiecare furnizor le poate furniza comerciantului. Comerciantul informează cumpărătorul prin e-mail cu privire la expedierea și livrarea bunurilor. În cazul în care timpul de livrare este prea lung și cumpărătorul nu dorește să aștepte, acesta poate informa comerciantul. Acesta din urmă va elimina bunurile din comandă și va rambursa cumpărătorului orice preț de achiziție și, în funcție de dorința cumpărătorului, fie va livra restul produselor comandate, fie va anula întreaga comandă.
Contractul de achiziție a produselor comandate între cumpărător și vânzător este încheiat irevocabil în momentul în care vânzătorul confirmă primirea comenzii, adică atunci când vânzătorul trimite cumpărătorului un e-mail cu privire la starea comenzii, care conține o confirmare de primire a comenzii.
În cazul comenzilor care se abat de la media comenzilor plasate la comerciant sau în cazul în care comerciantul suspectează un abuz, comerciantul își rezervă dreptul de a contacta potențialul cumpărător înainte de încheierea contractului pentru a verifica comanda și, după caz, de a solicita o metodă alternativă de plată din gama de metode de plată furnizate sau de a refuza comanda în totalitate sau parțial.
Comerciantul nu este responsabil pentru niciun fel de daune care rezultă din termene de livrare mai lungi sau din indisponibilitatea bunurilor pe care comerciantul nu le are în stoc în propriul depozit.
15. LIVRARE
Comerciantul se obligă să proceseze fiecare comandă în termen de 2 zile lucrătoare de la efectuarea plății. În cazul în care, indiferent de motiv, acest lucru nu este posibil, comerciantul informează cumpărătorul.
Comerciantul pregătește bunurile, le expediază la adresa de livrare aleasă de cumpărător și îl notifică pe cumpărător printr-un e-mail. Comerciantul informează, de asemenea, cumpărătorul cu privire la procedurile privind returnarea bunurilor, livrarea cu întârziere și reclamațiile.
Societatea autorizează doar livrarea prin intermediul unui serviciu de livrare (GLS).
După ce bunurile au fost pregătite, comerciantul le va expedia prin serviciul de livrare. Este posibil ca bunurile să fie livrate mai târziu decât data aleasă de cumpărător, deoarece livrarea este asigurată de un partener extern. În cazul unui termen de livrare incorect, cumpărătorul poate depune o reclamație la serviciul de livrare (GLS).
Cumpărătorul sau destinatarul este responsabil de verificarea cantității și calității bunurilor la primirea acestora. Cumpărătorul sau destinatarul se angajează în mod expres că, din cauza livrării întârziate a bunurilor sau a unei metode diferite de livrare a bunurilor, renunță la orice alte mijloace de recuperare a costurilor suportate, a prețului de achiziție plătit și a costurilor de livrare plătite, cum ar fi, de exemplu, solicitări de despăgubiri sub formă de acțiuni civile și altele asemenea, dar își păstrează toate celelalte drepturi minime în conformitate cu dispozițiile articolelor 23 și 24 din Legea privind protecția consumatorilor.
16. DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT
Cumpărătorul are dreptul de a informa comerciantul, prin e-mail la adresa [email protected], în termen de 15 zile de la data primirii bunurilor comandate, că renunță la contractul de vânzare-cumpărare, fără a fi obligat să precizeze motivul unei astfel de decizii. Momentul retragerii din contract se consideră a fi data și ora primirii mesajului de revocare la adresa de e-mail menționată mai sus. Data returului este data la care bunurile au fost trimise la comerciant. Bunurile trebuie să fie returnate comerciantului în termen de 14 zile de la data notificării de anulare. Returnarea bunurilor achiziționate către comerciant în perioada de retragere este considerată o notificare de retragere. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, singurul cost pe care îl suportă este costul returnării bunurilor către comerciant. Acest cost este singurul cost pe care cumpărătorul îl suportă pentru retragerea din contract și este perceput în conformitate cu lista de prețuri a serviciului de livrare, în funcție de tipul de colet.
Pentru a vă retrage din contract, trebuie depusă o cerere de retragere online și trebuie tipărit un document care trebuie inclus în colet:
1. Link către cererea de retragere online: https://msup.si/returns/?lang=ro
Consumatorul returnează bunurile la:
FAN Courier International / MS UP d.o.o.
VGP– A, Intravilan City and Conty Arad,
street DN69 FN, (VGP PARK)
postal code: 310059
Bunurile returnate de către cumpărător trebuie să fie nedeteriorate și în aceeași stare și cantitate ca în momentul primirii lor de către cumpărător, cu excepția cazului în care bunurile sunt distruse, deteriorate, pierdute sau reduse cantitativ, fără ca cumpărătorul să fie responsabil pentru aceasta.
În cazul în care bunurile sunt utilizate de către cumpărător între momentul primirii și momentul returnării din cauza retragerii din contract, comerciantul are dreptul de a solicita cumpărătorului restituirea valorii reduse a bunurilor din pricina utilizării de către cumpărător. Cumpărătorul nu are dreptul de a returna bunuri care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de sănătate sau de igienă, sau care sunt sigilate, iar cumpărătorul a deschis sigiliul după primirea produsului.
Cumpărătorul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor în cazul în care reducerea valorii este rezultatul unui comportament care nu este strict necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
Rambursarea plăților primite se va face cât mai curând posibil și cel târziu în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor returnate. Pentru a asigura localizarea, acuratețea și promptitudinea rambursării, rambursarea se face exclusiv prin transfer bancar în contul bancar al cumpărătorului. Dreptul la o rambursare în cazul unor defecte materiale și al unor solicitări de garanție este reglementat mai detaliat de Legea privind protecția consumatorilor.
Bunurile perisabile sau care expiră repede nu pot fi returnate.
În cazul în care cumpărătorul a comandat bunurile greșite și dorește să le schimbe, acesta va suporta costurile de livrare (a bunurilor noi sau schimbate).
17. DEFECTE MATERIALE
Un defect este considerat material dacă:
- bunurile nu au caracteristicile necesare pentru utilizarea sau comercializarea normală;
- bunurile nu au caracteristicile necesare pentru utilizarea specială pentru care clientul le achiziționează, care erau cunoscute sau ar fi trebuit să fie cunoscute de comerciant;
- bunurile nu au caracteristicile și calitățile care au fost convenite sau prevăzute în mod expres sau tacit;
- vânzătorul a livrat bunuri care nu corespund eșantionului sau modelului, exceptând cazul în care eșantionul sau modelul a fost prezentat doar cu titlu informativ.
Caracterul corespunzător al bunurilor este verificat prin intermediul altor bunuri de același tip care sunt în stare perfectă și prin declarațiile producătorului sau prin indicațiile de pe bunurile în sine. Cumpărătorul trebuie să informeze comerciantul cu privire la orice defect material, împreună cu o descriere detaliată a defectului, în termenul prevăzut de lege și să permită comerciantului să inspecteze bunurile. Dreptul de a solicita despăgubiri pentru defecte materiale este reglementat mai amănunțit de Legea privind protecția consumatorilor.
Un consumator care a sesizat corect vânzătorul cu privire la un defect are dreptul de a solicita vânzătorului:
- să remedieze defecțiunea bunurilor sau să restituie o parte din suma plătită proporțional cu defecțiunea respectivă
sau;
- să înlocuiască bunurile defecte cu bunuri noi, fără defecțiuni; sau
- restituie suma achitată.
Caracterul corespunzător al bunurilor pentru o utilizare normală se apreciază în raport cu bunurile normale de același tip și ținând seama de orice declarații făcute de vânzător sau de producător cu privire la caracteristicile bunurilor, în special prin publicitate, prezentarea produsului sau declarații făcute pe bunurile însele.
Răspunderea pentru defecte materiale este prevăzută de dispozițiile Codului obligațiilor și ale Legii privind protecția consumatorilor.
Persoană de contact pentru depunerea plângerilor privind defectele: [email protected]
18. COMUNICARE DIRECTĂ
În cazul în care clientul sau cumpărătorul dorește să comunice direct cu comerciantul, acesta poate suna la numărul de telefon +40312297011. Pentru ajutor și informații suplimentare, utilizatorul sau cumpărătorul poate, de asemenea, să trimită un e-mail către [email protected].
Comerciantul va contacta utilizatorul sau cumpărătorul prin e-mail sub formă de e-mailuri informative, cu condiția ca utilizatorul sau cumpărătorul să își fi exprimat acordul explicit în acest sens. Astfel de e-mailuri vor fi etichetate în mod clar și lipsit de ambiguitate drept e-mailuri informative, iar conținutul lor nu va fi o incitare la cumpărare. Expeditorul e-mailurilor informative va fi clar vizibil, iar utilizatorul sau cumpărătorul va avea în permanență posibilitatea de a renunța la primirea unor astfel de e-mailuri. Dezabonarea utilizatorului sau a cumpărătorului de la primirea de e-mailuri publicitare va fi permanent luată în considerare de către comerciant.
Pe lângă cele de mai sus, comerciantul le permite utilizatorilor să comunice direct prin mesaje text și Viber. Colectarea acestor date cu caracter personal este strict condiționată de consimțământul explicit al utilizatorului/cumpărătorului cu privire la colectarea și procesarea acestor date cu caracter personal. În cazul în care utilizatorul/cumpărătorul își dă consimțământul, „eShopyGO Express” poate utiliza datele cu caracter personal furnizate (inclusiv istoricul achizițiilor și setările utilizatorului/cumpărătorului) pentru comunicarea personalizată prin mesaje text, apeluri telefonice, cataloage tipărite și/sau e-mailuri cu privire la produse, oferte speciale, sondaje, promoții, evenimente și alte comunicări. Utilizatorul/cumpărătorul își poate retrage în orice moment consimțământul de a primi e-mailuri, făcând clic pe linkul de dezabonare din fiecare e-mail.
19. EVALUĂRI, RECENZII ȘI RECOMANDĂRILE UTILIZATORILOR
Evaluările, recenziile și recomandările utilizatorilor și cumpărătorilor (denumite în continuare „recenzii”) și recenziile produselor reprezintă unul dintre cele mai importante conținuturi ale unui magazin online, care au ca scop o mai bună informare a comunității de utilizatori și cumpărători. Comerciantul permite doar utilizatorilor înregistrați în magazinul online să posteze recenzii. Prin trimiterea unei recenzii, utilizatorul sau cumpărătorul este de acord în mod expres cu termenii de utilizare a recenziei și permite comerciantului să publice o parte sau întregul text în toate mediile electronice și în alte medii.
Comerciantul își rezervă dreptul de a exercita dreptul la discreție în revizuirea și publicarea recenziilor. Comerciantul nu permite publicarea de recenzii care sunt în vreun fel injurioase, discriminatorii, rasiste, sexiste, înșelătoare sau inadecvate și care nu prezintă informații despre produsele magazinului online care ar fi utile utilizatorilor și cumpărătorilor.
20. RECLAMAȚII ȘI LITIGII
Comerciantul respectă drepturile consumatorilor și își desfășoară activitatea în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor. Comerciantul magazinului online face tot posibilul pentru a asigura satisfacția utilizatorilor și a cumpărătorilor, dar nu poate evita complet nemulțumirea acestora, care de cele mai multe ori ia forma unei reclamații.
În aceste cazuri, utilizatorul sau cumpărătorul poate depune o plângere la numărul de telefon +40312297011 sau prin e-mail la adresa [email protected]. Comerciantul nu recunoaște, în conformitate cu normele legale, niciun interpret de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca fiind competent pentru soluționarea litigiilor de consum care ar putea fi declanșate de către consumator în conformitate cu legislația aplicabilă privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum.
21. MODIFICĂRI ALE TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR GENERALE
În cazul modificării normelor de funcționare a magazinelor online, a protecției datelor și a altor domenii legate de funcționarea magazinului online al comerciantului, precum și în cazul modificării propriei politici comerciale a comerciantului, comerciantul poate schimba și/sau modifica Termenii și condițiile generale, care vor fi notificate utilizatorilor și cumpărătorilor în mod corespunzător de fiecare dată. Orice modificare sau schimbare a Termenilor și condițiilor generale intră în vigoare și se aplică la expirarea unei perioade de 8 zile de la data publicării modificării și/sau a modificării. În cazul în care este necesară o modificare și/sau un amendament la Termenii și condițiile generale pentru a se conforma normelor, aceste modificări și/sau amendamente pot, în mod excepțional, să intre în vigoare și să se aplice într-o perioadă mai scurtă de timp.
Un utilizator sau un cumpărător care nu este de acord cu modificările și/sau schimbările aduse acestor Termeni și condiții generale trebuie să își retragă consimțământul cu privire la Termenii și condițiile generale în termen de 8 zile de la data publicării anunțului cu privire la aceste modificări și/sau schimbări, în caz contrar, după expirarea acestei perioade, se consideră că utilizatorul le-a acceptat și nu se admite nicio dovadă contrară. Revocarea consimțământului se face prin notificarea comerciantului prin intermediul unei declarații scrise.
Aveți nevoie de ajutor?
Dacă întâmpinați probleme, vă rugăm să ne contactați.
Produse de calitate
Produse selectate cu grijă doar pentru dumneavoastră și cei dragi dumneavoastră.
Achiziție sigură
Achiziție online sigură cu cardul sau cu plata la livrare.
Livrare rapidă
Livrare rapidă la domiciliu.
Întotdeauna aici pentru dumneavoastră
Odată ce comanda dumneavoastră a fost plasată cu succes, noi ne vom ocupa de tot.