Cumpărătorul are dreptul de a informa comerciantul, prin e-mail la adresa [email protected], în termen de 15 zile de la data primirii bunurilor comandate, că renunță la contractul de vânzare-cumpărare, fără a fi obligat să precizeze motivul unei astfel de decizii. Momentul retragerii din contract se consideră a fi data și ora primirii mesajului de revocare la adresa de e-mail menționată mai sus. Data returului este data la care bunurile au fost trimise la comerciant. Bunurile trebuie să fie returnate comerciantului în termen de 14 zile de la data notificării de anulare. Returnarea bunurilor achiziționate către comerciant în perioada de retragere este considerată o notificare de retragere. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, singurul cost pe care îl suportă este costul returnării bunurilor către comerciant. Acest cost este singurul cost pe care cumpărătorul îl suportă pentru retragerea din contract și este perceput în conformitate cu lista de prețuri a serviciului de livrare, în funcție de tipul de colet.
Pentru a vă retrage din contract, trebuie depusă o cerere de retragere online și trebuie tipărit un document care trebuie inclus în colet:
1. Link către cererea de retragere online: https://msup.si/returns/?lang=ro
Consumatorul returnează bunurile la:
FAN Courier International / MS UP d.o.o.
VGP– A, Intravilan City and Conty Arad,
street DN69 FN, (VGP PARK)
postal code: 310059
Bunurile returnate de către cumpărător trebuie să fie nedeteriorate și în aceeași stare și cantitate ca în momentul primirii lor de către cumpărător, cu excepția cazului în care bunurile sunt distruse, deteriorate, pierdute sau reduse cantitativ, fără ca cumpărătorul să fie responsabil pentru aceasta.
În cazul în care bunurile sunt utilizate de către cumpărător între momentul primirii și momentul returnării din cauza retragerii din contract, comerciantul are dreptul de a solicita cumpărătorului restituirea valorii reduse a bunurilor din pricina utilizării de către cumpărător. Cumpărătorul nu are dreptul de a returna bunuri care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de sănătate sau de igienă, sau care sunt sigilate, iar cumpărătorul a deschis sigiliul după primirea produsului.
Cumpărătorul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor în cazul în care reducerea valorii este rezultatul unui comportament care nu este strict necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
Rambursarea plăților primite se va face cât mai curând posibil și cel târziu în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor returnate. Pentru a asigura localizarea, acuratețea și promptitudinea rambursării, rambursarea se face exclusiv prin transfer bancar în contul bancar al cumpărătorului. Dreptul la o rambursare în cazul unor defecte materiale și al unor solicitări de garanție este reglementat mai detaliat de Legea privind protecția consumatorilor.
Bunurile perisabile sau care expiră repede nu pot fi returnate.
În cazul în care cumpărătorul a comandat bunurile greșite și dorește să le schimbe, acesta va suporta costurile de livrare (a bunurilor noi sau schimbate).
Aveți nevoie de ajutor?
Dacă întâmpinați probleme, vă rugăm să ne contactați.
Produse de calitate
Produse selectate cu grijă doar pentru dumneavoastră și cei dragi dumneavoastră.
Achiziție sigură
Achiziție online sigură cu cardul sau cu plata la livrare.
Livrare rapidă
Livrare rapidă la domiciliu.
Întotdeauna aici pentru dumneavoastră
Odată ce comanda dumneavoastră a fost plasată cu succes, noi ne vom ocupa de tot.